Kako presegati poslovne cilje s pomočjo umetne inteligence

Raziskave kažejo, da že več kot 70 % uporabnikov prisega na pogovorno poslovanje, želja po nakupovanju prek klepeta pa ni več omejena zgolj na generacijo Z in milenijce, pridružuje se jim kar 82 % populacije 65 let in več.

Digitalna izkušnja se bo razvijala tudi po COVID – 19. Podjetja, ki bodo posegala po inovativnih kanalih za izboljšanje uporabniške izkušnje, bodo v veliki prednosti.

Kako uspešne blagovne znamke izrabljajo možnost povezanosti kupcev prek kanalov, ki jih ti najpogosteje uporabljajo v vsakdanjem življenju za stik s prijatelji in svojci? Kako s tem povečajo konverzije in nakupe?

Pogovorno poslovanje ponuja odgovore na reševanje izzivov današnjega časa, predvsem pa vzpostavlja sodoben način komuniciranja prek pametne platforme v oblaku, ki jo lahko podjetja in blagovne znamke uporabijo za interakcije s kupci na kanalih, kjer so najbolj prisotni oziroma kjer jih lahko najbolj učinkovito nagovorijo ob pravem času.

* Dogodek bo potekal v angleškem jeziku

Moderator: Matej Praprotnik, vodja razvoja digitalnih storitev na Radiu Slovenija

Preberite več