Digitalizacija prodaje


V preteklem letu se je še izraziteje pokazala potreba podjetij po digitalni strategiji in vzpostavljanju digitalnih kanalov za prodajo produktov in storitev. Zato v Kreativnem pospeševalniku začenjamo novo sezono izobraževalnih delavnic na temo digitalizacije prodaje.

Katja Hrovatin iz podjetja Optiweb, ki svojim strankam nudi celostne digitalne rešitve in je med drugim tudi uradni Google partner, bo predstavila prodajne kanale, kjer lahko kreativna podjetja začnejo s spletno prodajo. To so lahko kanali, kjer kreativci svoje produkte objavijo in jih na ta način prodajajo, ali pa gre za kanale, kjer na zelo preprost in učinkovit način postavijo lastno spletno trgovino. Ker pa je dandanes možnosti za digitalno prodajo več in ker niso vse primerne za vsa podjetja, je potrebno ob vzpostavitvi digitalnih kanalov določiti tudi prodajni lijak in ciljne skupine.

Delavnica bo potekala v dveh sklopih:

V teoriji: predstavitev osnovnih prodajnih kanalov in platform za začetek spletne prodaje (Shopify, Amazon, Etsy, Facebook, Instagram) ter predstavitev prodajnega lijaka in ciljnih skupin

  • Zakaj so ciljne skupine tako pomembne?
  • Prepoznavnost blagovne znamke
  • Strategija
  • Implementacija
  • Mesečni retainer

V praksi: primeri ciljne skupine in prodajnega lijaka podjetja:

  • Izdelava ciljne skupine
  • Izdelava prodajnega lijaka

Več o dogodku