Datum
14.1.2021
Lokacija
Splet
Postanite del digitalne revolucije
V preteklem letu se je še izraziteje pokazala potreba podjetij po digitalni strategiji in vzpostavljanju digitalnih kanalov za prodajo produktov in storitev. Zato v Kreativnem pospeševalniku začenjamo novo sezono izobraževalnih delavnic na temo digitalizacije prodaje.
Katja Hrovatin iz podjetja Optiweb, ki svojim strankam nudi celostne digitalne rešitve in je med drugim tudi uradni Google partner, bo predstavila prodajne kanale, kjer lahko kreativna podjetja začnejo s spletno prodajo. To so lahko kanali, kjer kreativci svoje produkte objavijo in jih na ta način prodajajo, ali pa gre za kanale, kjer na zelo preprost in učinkovit način postavijo lastno spletno trgovino. Ker pa je dandanes možnosti za digitalno prodajo več in ker niso vse primerne za vsa podjetja, je potrebno ob vzpostavitvi digitalnih kanalov določiti tudi prodajni lijak in ciljne skupine.
Delavnica bo potekala v dveh sklopih:
V teoriji: predstavitev osnovnih prodajnih kanalov in platform za začetek spletne prodaje (Shopify, Amazon, Etsy, Facebook, Instagram) ter predstavitev prodajnega lijaka in ciljnih skupin
V praksi: primeri ciljne skupine in prodajnega lijaka podjetja:
Piškotek | Vrsta | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
_ga | third party | 2 years | This cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, camapign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assigns a randoly generated number to identify unique visitors. |
_gat | persistent | 1 year | Google uses this cookie to distinguish users. |
_gid | third party | 1 day | Ta piškotek namesti Google Analytics. Piškotek se uporablja za shranjevanje informacij o tem, kako obiskovalci uporabljajo spletno mesto, in pomaga pri ustvarjanju analitičnega poročila o tem, kako deluje spletno mesto. Zbrani podatki, vključno s številom obiskovalcev, virom, od kod prihajajo, in strani so se anonimno prikazali. |
cookielawinfo-checkbox-non-necessary | 1 leto | Piškotek preverja, če je obiskovalec prijavljen ali ne. Namen preverjanja je zagotavljanje varnosti in preprečevanje neavtoriziranih sprememb spletnega mesta. | |
pll_language | 1 leto | Trenutno uporabljen jezik spletne strani. | |
wfwaf-authcookie-* | 1 dan | Piškotek preverja, če je obiskovalec prijavljen ali ne. Namen preverjanja je zagotavljanje varnosti in preprečevanje neavtoriziranih sprememb spletnega mesta. | |
wp-settings | 1 leto | Spletno mesto shrani piškotek z individualnim ID uporabnika iz tabele podatkovne baze uporabnikov. To se uporablja za prilagajanje pogleda skrbniškega vmesnika in morda tudi glavnega vmesnika spletnega mesta. |