Digitalizacija postaja nujna kompetenca podjetja, in ne več konkurenčna prednost

1/5/2021

Da bi bilo podjetje uspešno v postkovidnem svetu, se mora ne samo spoprijeti z digitalno preobrazbo, ampak mora postati raznoliko in hkrati vključujoče. To velja za velika uveljavljena podjetja in tudi za startupe ter scaleupe.

Koronakriza ni pospešila zgolj digitalizacije posla in življenja. Ta je le najvidnejša sistemska sprememba. V resnici so se v zadnjem letu v poslu dogajale tektonske spremembe na mnogih področjih. COVID-19 je tako odigral vlogo nevidnega pospeševalnika, ki je poslovno okolje v mnogih pogledih dokončno ponesel v 21. stoletje. Pandemija je na nekaterih področjih povsem premešala karte, na drugih nekoliko manj, a njen vpliv je daljnosežen.

Tako mnoga, v preteklosti zakoreninjena prepričanja ne veljajo več, pravi Dan Helfrich, direktor svetovalne družbe Deloitte Consulting, ki odlično povzame štiri pomembne spremembe v poslovni miselnosti postkovidnega sveta.

Preberite celoten članek

(izvorni članek na strani ProFinance.si)

Skip to content