Digitalizacija marketinga
- Analiza priložnosti s področja digitalnega marketinga
- Predstavitev tehnologij in orodij
- Koncepti digitalizacije
- Predstavitev sodobnih trendov digitalizacije marketinga
Oblikovanje izhodišč in zahtev digitalizacije marketinških procesov.
Namembnost
Zaposleni na področju produktnega vodenja, projektnega vodenja, marketinga, skrbi za uporabnike, prodaje, netehniki, podporne službe, …
Cilji izobraževanja
- Analizirati priložnosti za digitalizacijo marketinga
- Oblikovati izhodišča za uporabo tehnologij digitalnega marketinga
- Uporabiti koncepte digitalnega marketinga
Uporabljati tehnologije digitalnega marketinga (mail, družabna omrežja …)
Izobraževanje obsega analizo priložnosti s področja digitalnega marketinga, predstavitev tehnologij in orodij, koncepte digitalizacije in predstavitev sodobnih trendov digitalizacije marketinga.
Izvajalec
Ekonomsko-poslovna fakulteta Maribor
Prof. dr. Samo Bobek
Doc. dr. Simona Sternad
Mag. Zdenko Deželak